Tuesday, November 11, 2014

Section of the wall of Tuam



The above archway is centuries old and once formed part of the wall around the town of Tuam County Galway. How old exactly it is, I am unsure of, but given that the walls of Derry, built between 1613 and 1618 are Europe's youngest walls, we can presume this archway is considerably older. It was taken from Tuam by the Handcock family, who owned much of the town and who resided here at Carantryla. The archway formed part of the orchard. Carantryla house itself  was demolished, possibly in the 1940s and it now nothing  more than a memory.




My thanks to Eamonn Boyle for guiding me there and to the Hessian family for allowing me access.

71 comments:

  1. my site tutaj to zagadnienie które mnie nurtuje

    ReplyDelete
  2. https://io17.pl/1101 moja strona internetowa proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  3. więcej to myśl jakie mnie niepokoi

    ReplyDelete
  4. sprawdź moja strona internetowa

    ReplyDelete
  5. https://io17.pl/1156 najfajniejsza strona www w temacie my site

    ReplyDelete
  6. wjedź moja strona www proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  7. zobacz to sprawa które mnie frapuje

    ReplyDelete
  8. tutaj to kwestia jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  9. my site więcej w temacie to przedmiot jaki mnie ciekawi

    ReplyDelete
  10. tutaj to myśl które mnie trapi

    ReplyDelete
  11. zobacz to przedmiot które mnie interesuje

    ReplyDelete
  12. więcej moja strona proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  13. zobacz to temat jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  14. zobacz najlepsza strona internetowa w temacie my site

    ReplyDelete
  15. zobacz to myśl jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  16. sprawdź super strona na temat my site

    ReplyDelete
  17. zobacz super strona w temacie my site

    ReplyDelete
  18. kliknij moja strona internetowa zapraszam do sprawdzenia

    ReplyDelete
  19. my site zobacz więcej to sprawa jaka mnie niepokoi

    ReplyDelete
  20. my site sprawdź to temat jaki mnie niepokoi

    ReplyDelete
  21. my site sprawdź to zagadnienie które mnie niepokoi

    ReplyDelete
  22. my site więcej to temat który mnie nurtuje

    ReplyDelete
  23. wjedź to idea jakie mnie niepokoi

    ReplyDelete
  24. więcej w temacie najlepsza strona na temat my site

    ReplyDelete
  25. wjedź to rzecz które mnie nurtuje

    ReplyDelete
  26. kliknij tutaj najlepsza strona www na temat my site

    ReplyDelete
  27. my site wjedź to materia która mnie intryguje

    ReplyDelete
  28. wykończenia mieszkań własna strona zapraszam do sprawdzenia

    ReplyDelete
  29. Firma do odbioru mieszkania najlepsza strona internetowa na temat odbiór mieszkania warszawa

    ReplyDelete
  30. my site więcej w temacie to sprawa która mnie trapi

    ReplyDelete
  31. więcej w temacie moja strona proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  32. zobacz moja strona zapraszam do sprawdzenia

    ReplyDelete
  33. sprawdź to sprawa jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  34. tutaj to materia jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  35. kliknij własna strona proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  36. zobacz to przedmiot jakie mnie frapuje

    ReplyDelete
  37. https://io17.pl/441 moja strona internetowa proszę sprawdzić

    ReplyDelete
  38. zobacz moja strona proszę sprawdzić

    ReplyDelete